fredag 16 maj 2008

Godis, godis, godis

Det finns många sajter på nätet där man samlar poäng genom att klicka på länkar eller gå med på olika erbjudanden och sånt, och den allra bästa sidan (i mitt tycke) är Gratisgodis.se. Tänk att få godis för att klicka på länkar.
Jag blev medlem för över 1 år sedan och har sedan dess fått ett paket med godis varannan månad i brevlådan...helt utan ansträngning. Nu väntar jag på ett nytt paket godis, och jag har redan fått ihop tillräckligt med godis för att kunna fixa ett utskick igen. Det blir två utskick i maj alltså.
Ett tips, klicka på länken här ovanför och bli medlem du också om du inte redan är det!

Idag har jag försökt fixa statistiken i SPSS. Vissa sekunder känns det som om jag är skitsmart och fattar allt, men så kommer nästa sekund och jag känner mig lika intelligent som en amöba ungefär. Har kollat på tentorna som vi kan träna på till kommande tenta, och då känner jag mig rätt ointelligent måste jag säga. Det känns som jag inte fattar ett endaste dugg... Nåväl, det ska väl gå på nåt sätt!
Just nu sitter jag och väntar på att vi ska få besked om vilket datum vi går upp med uppsatsen. Första datumet är på torsdag nästa vecka, och det skulle ju vara rätt skönt om vi fick gå upp då, så man slipper vänta. Jaja, vi får se när det blir!

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg