onsdag 9 april 2008

2 månader sedan sist.

Men jösses, har det verkligen gått nästan 2 månader sedan sist? Helt otroligt vad snabbt tiden går.

Vad har hänt sedan sist, då?
- Vi fick 4 underbara kattungar den 1 mars
- Jag fyllde 36 år den 9 mars
- Vi firade 5-årig bröllopsdag den 4 april

Ja, det var väl de stora sakerna, då. Så finns det ju småsaker också, som skolan som rullar på. Har läst en kurs i socialpsykologi nu, och i den kursen har de lagt in tre olika examinationsuppgifter (fältstudie, konfliktanalys och salstenta)... Det har varit en del att göra med det, plus att jag har börjat läsa krispsykologi på distans nu också.

Nu ska vi påbörja B-uppsatsen och jag ska skriva den med en kurskompis. Vi är båda intresserade av samma saker så det ska bli kul att skriva den tillsammans.


Köpte en ny mobiltelefon för ett par veckor sedan. Vågade mig på att köpa en Sony Ericsson (w880i) den här gången, och jag hoppas verkligen att jag inte får ångra det!
Paulina fick min gamla telefon och Simone fick Paulinas. Gissa om de är lika lyckliga båda två?


Eftersom det var så länge sedan jag uppdaterade här i bloggen så tänkte jag att det är lika bäst att lägga in lite foton på vad som hänt.
Börjar med kattungarna då. Tre av de fyra fastnade på foto. Den fjärde ser likadan ut som den helsvarta så kan ni förstå hur den ser ut.





Lekte med kameran och tog några bilder på mig själv också som jag faktiskt blev rätt nöjd med (för ovanighetens skull).





Paulina lånar Victors cykel.




Simone poserar.




Simone och Victor brukar vara kompisar och gulliga mot varandra!




Paulina och Victor kan också vara gulliga mot varandra...




Paulina gömmer sig i pappas jacka.


Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg