torsdag 10 april 2008

Som vanligt...

Jaha, då sitter man här, dagen före en tenta...och är som vanligt heeeelt omotiverad till att plugga till den. Jag är galet ofokuserad på det jag faktiskt ska göra (plugga alltså).Jag har en tenta i socialpsykologi imorgon, och det är ett väldigt intressant ämne, så det är inte därför jag är omotiverad och ofokuserad, utan jag bara är det i största allmänhet. Visserligen känns inte tentan som någon oövervinneligt, utan någon helt vardagligt. Jag vet att jag kan klara den på den kunskap jag redan har, men det gör ju inget om man pluggar lite extra...

Har blivit erbjuden att vara med i en pocketbokbytarklubb...eh, ja, alltså det är som ett "kedjemail" vilken går ut på att man skickar en pocketbok till den person (av två) som står överst på listan. Gör alla det de sedan ska så får man 36 böcker tillbaka (man ska skicka mailet till 6 personer). Jag är glad om jag bara får fler än 1 bok tillbaka! Vill du vara med? Är du säker på att du vill vara med, och inte bryter kedjan? Lämna en notis i så fall här i bloggen med din mailadress så får du ett mail av mig med närmare instruktioner!
Nä, nu ska jag faktiskt försöka läsa lite grann...ja, psykologi ska jag läsa, inte skönlitteratur.

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg