måndag 24 oktober 2011

Magsjuka...

Magsjukan härjar för fullt här hemma! Det var ju inte åksjuka Axek drabbats av i lördags, utan magsjuka. En dagiskompis till honom insjuknade också på lördagen (även han under en middag) så vi misstänker att smittan kommer från dagis från början.
Igår spydde Simone hela dagen. Inatt började maken och idag är det Victor och Paulina som spyr. Det är bara jag kvar då... Jag brukar faktiskt klara mig, även om alla andra i familjen är sjuka, så jag hoppas det blir så den här gången också. Eftersom maken blev sjuk fick jag vara hemma och vabba idag (för första gången i mitt liv). Även imorgon blir jag hemma och vabbar eftersom Axel inte får gå till dagis förrän på onsdag. Han är inte helt pigg heller. Eller jo, pigg är han. Han är sitt vanliga busiga igen, men han äter och dricker inget. Dricker lite, men inte mycket och har väl fått i sig sammanlagt 2 flaskor välling sedan i fredags (ingen mat).


Pussen & Kramen /Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg