tisdag 10 september 2013

Cillit Bang

 
 
Jag har genom Buzzador buzzat och testat Cillit bang Kalk & smuts. Jag har varit väldigt anti mot detta tidigare, pga reklamfilmer där allt blir så skinande rent bara man torkar av ytan!
Nu fick jag alltså chansen att testa, och jag är lyrisk!
De jag testade gäller då för badrum respektive kök. Jag började direkt med badrummet och sprayade på handfatet. Tog en fuktig trasa och skulle börja torka bort. Tänkte att det här går aldrig! Döm om min förvåning när alla tvålrester och kalkavlagringar försvann med trasan!
Köksrengöringen blev jag inte fullt lika lyrisk över, men den är klart bättre än jag trodde att den skulle vara i alla fall.
Det här är produkter som jag definitivt kommer  att rekommendera andra framöver!


Pussen & Kramen /Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg