onsdag 1 maj 2013

ICA Skona tvättmedel

Jag håller på och testar ICA Skona tvättmedel (flytande) genom Smartson. Jag har valt att testa kulör-tvättmedlet.
Rent generellt så gillar jag inte flytande tvättmedel. De jag har testat har inte alls varit bra. Det här har jag inte testat tidigare, men vill ge det en chans i alla fall. Hittills tycker jag att det är bättre än både Via och Ariel flytande. Jag har inte sett några fläckar som inte försvunnit, bortsett från matolja på byxor (som förbehandlats med Yes diskmedel). Många pulvertvättmedel får bort även detta, men inte de flytande (konstigt)!
I det stora hela är jag i alla fall nöjd med produkten. Den håller en bra standard, är miljömärkt, finns som refill och man kan välja parfymfritt (sensitive), vilket är mycket bra (och ett krav på en seriös tillverkare idag.
Jag kommer säkert köpa det här igen, och jag kommer nog vilja testa även vittvättmedlet!

Inga kommentarer:

Populära inlägg