söndag 6 oktober 2013

Frustrerande


För knappt 3 månader sedan bestämde jag mig för att göra slag i saken och köpa mig ett träningskort! Nu är det verkligen hög tid att börja ta hand om kroppen och sluta komma med ursäkter om att jag inte har tid att träna och sånt, för det finns ju alltid en liten stund, bara man rannsakar sig själv.
Började samtidigt ändra kosten för att maximera resultaten. Tänkte att nu jäklar ska det bli resultat!

Nu sitter jag här, flera veckor senare och undrar vart tusan resultaten tagit vägen? Jag äter små portioner, genomtänkta måltider och håller mig till lite chips/godis på helgerna. Jag är på gymmet flera dagar i veckan. Känner jag inte för att gå på gymmet är jag ute på en PW (4 km ungefär) istället.
Var är resultaten?

Jag har inte märkt någon skillnad på kläderna! Vågen visar -5 kg! Andra säger att det syns, så jag får tro på det, men jag märker INGENTING! Oerhört frustrerande!
Märker jag verkligen ingenting? Jo, ok, konditionen är bättre såklart. Jag orkar gå längre och snabbare. Jag är smidigare. Det är ju inte av ondo! Ändå är jag så frustrerad över att jag inte märker mer!

Trots frustrationen är jag ändå målmedveten! Jag håller mig till min plan (det finns ju en långsiktig sådan) och målet finns där framme! Jag ger inte upp (och det är väl första gången någonsin)...men jag önskar ändå att resultaten kunde synas lite tydligare....


Pussen & Kramen /Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg