måndag 1 april 2013

Santa Maria Tex Mex pizza


Det har blivit en hel del produkttester den senaste tiden. Här är ännu en jag fick möjlighet att testa genom Smartson.
Det här är definitivt ingenting jag hade köpt själv om jag inte hade testat det först. Jo, pizzasåsen har jag sneglat på i hyllan, men inte det andra.
Det här kommer från Santa Maria, och är ett enkelt sätt att göra egna pizzor hemma. Vi testade en gång när vi fick testpaketet, och så har vi köpt det själva en gång till efter det.
Barnen tyckte det var superkul att få göra egna pizzor där man slapp stå och kladda med pizzadeg innan.
Jag tycker att bottnarna borde finnas i större storlek och i storpack. Det är 4 små bröd i en förpackning och det räcker inte långt i vår familj.
Pizza-såsen smakar som pizzeriapizzasås och den var väldigt uppskattad av barnen. Toppingen tyckte jag var ganska onödig. Den var inte speciellt god, och det var ingen i familjen som kände att de ville ha den såsen på sin pizza.
I det stora hela är det en kanonprodukt som kommer finnas hemma när det är dags för nästa "tjejfest" med hemmagjorda pizzor!


Pussen & Kramen /Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg