tisdag 28 februari 2012

Hej och hå vad tiden går!

Ja, det är bara att konstatera att tiden riktigt springer iväg. På torsdag har jag jobbat i 5 månader. Det både känns som en större evighet samtidigt som det känns som att det bara har varit ett par veckor.
Jag har idag en fast kundgrupp som jag jobbar med. En grupp som jag själv har valt att ha och som ger så otroligt mycket glädje, men som också innebär en rejäl utmaning i mångt och mycket.
Jag tycker fortfarande att det är fantastiskt roligt att gå till jobbet varje morgon och träffa alla dessa olika människor som finns representerade. Jag har också fått bevis på uppskattning, genom att det kom in en kille och lämnade en bukett blommor till mig i fredags. Detta var ändå en kille som jag av olika anledningar tyvärr inte kunde hjälpa i dagsläget. Det känns ändå fantastiskt roligt att han kände att jag betydde något för honom.


Pussen & Kramen /Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg