torsdag 7 april 2011

Dagisstart

Den här veckan har Axel skolats in på dagis. Han började i måndags med att bara vara i 2 timmar. Efter det har det trappats upp. Idag har han varit helt själv hela dagen (8-13:30). Han hade varit lite småledsen på morgonen, men det hade gått bra bara de hade gått ut och lekt. Det roliga är att jag märker en sådan förändring på Axel. Han gillar verkligen att vara på dagis, inget snack om saken. Han är mycket lugnare nu, pratar mycket mer (eller har sina ljud i alla fall ;)) och hela han känns mer harmonisk! Aldrig har jag märkt det så tydligt på mina barn förut. Axel är verkligen som klippt och skuren för dagis! Eftersom Axel har varit på dagis själv idag, har jag fått en inlämningsuppgift gjord. Jag ligger ju grymt mycket efter i mina kurser, men det ska bli ändring på det nu. Nu ska jag jobba ifatt! Har bara 4 uppgifter kvar innan jag är helt ifatt! Pussen & Kramen/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg