torsdag 31 juli 2008

Utmanad

Jag har fått följande meddelande av Camilla :

"Jag har blivit utmanad på bloggen och nu utmanar jag Dig!

Svara på följande:

Fem saker som finns på min ATT göra idag lista:
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Ställen jag bott på?
Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!"

Okej, såklart jag tar mig an detta:

Fem saker som finns på min ATT göra idag lista: * Tvätta, handla, läsa kurslitteratur, påbörja hemtentan, åka och bada.

Vad gjorde du för 10 år sedan? * Hm; 1998 var året...då var jag singel, bodde i min 2½:a på 81 kvm i Linköping och gick internutbildning till restaurangchef. Jobbade mest hela tiden och trivdes utmärkt med det.

Ställen jag bott på? * Linköping, Aten (Glyfada, Ano Glyfada, Voula), Kungsör

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär? * Betala alla skulder, köpa nya bilar, ett stort hus utan krav på restaurering, ett stort sommarhus, resa skulle jag göra...med familjen såklart. Plugga skulle jag fortsätta med bara för att det är så himla roligt. Om jag skulle börja jobba sedan, det är en annan sak.

Jag utmanar: Karin, Elin, Kerstin, Lena, Amoroso och Görel


Inga kommentarer:

Populära inlägg