måndag 27 oktober 2008

Uppgiven Simone

Kom på att jag "glömt" berätta en lite rolig incident med Simone.
I torsdags skulle tjejerna gå på gympa, som vanligt på torsdagar. Veckan innan hade jag köpt tajts till dem, som de båda önskade. Paulina var med och handlade och köpte svarta tll sig (hon har en svart gympadräkt) och så valde hon ett par rosa till Simone (som har rosa gympadräkt). Simone tittade på dem när hon fick dem och godkände dem. Så skulle hon ha dem på sig i torsdags på träningen.
Hon står i badrummet och byter om. Har tagit på sig tajtsen, och något verkade "besvärligt" med dem. Hon tar på sig gympadräkten över och jag (som sitter i vardagsrummet, vägg-i-vägg med badrummet) hör hur hon suckar, stönar och snyftar lite. Så hör jag hur hon börjar kommentera sig själv:
- Det här går inte *snyft*, näe, det går inte *djuuuup suck*...*snyft*
Det går kanske 20 sekunder, så hör jag:
- *snyft* Jag ser ju heltokig ut i det här!

Ja, vad säger man?! Jag såg inte hur hon såg ut så jag kan inte säga något. Jag vågade inte gå ut i badrummet och titta för jag var så rädd för att börja skratta, på grund av hennes kommentar. Hon bytte och valde att vara utan tajts på träningen istället...

Pussen & Kramen
/Ango

Inga kommentarer:

Populära inlägg